poniedziałek, 7 lipca 2014

..Tak brzmi jej imie w sypialni....

Podchodziła do mnie na kolanach. Miała na sobie czarne siatkowane kurewsko seksowne  bodystocking.  Czarna skora jej obroży błyszczała wypolerowana . Nowiutkie wszystko  i ona. Idealnie anielska twarz, głębokie smutne spojrzenie, cudowne, gorące ciało.  Nie sposób było niedoceniać jej umiejętności konwersacyjnych, kobiecej wrażliwości i silnego charakteru  Ciężko w to uwierzyć a jednak …SUKA… tak brzmiało jej imię w sypialni. Sypialnia była dużym prostokątnym  pomieszczeniem z wielkim łożem i barierami pełnymi pokrzyżowanych prętów z trzech stron. Wejście do lóżka było tylko z jednej mojej strony. Łoże było więzieniem.  Wszędzie na ścianach  królowały lustra rożnego rodzaju. Największe zostało wbudowane w sufit i było wielkości lóżka. To cudowne lustro i z jakimż uwielbieniem patrzyła w nie podziwiając nasze odbicie gdy ją pieprzyłem.  Patrzyła w swoje spełnione oblicze i drugie ukrywane przed światem ja.  Podłogę wyścielał miękki gruby dywan w kolorze  ciemnego fioletu z wyszywanymi na nim cierniami. Na nim często kończyła sponiewierana i ciężko oddychająca po dzikich rozkoszach naszych nocy
W tym miejscu była moja całkowicie moja,  moja własność, moja zabawka Całkowicie mi oddana i nastawiona na spełnianie dzikich, nieokrzesanych i zwierzęcych potrzeb jakie nas oboje często ogarniały. Jej piękne kobiece Ciało tak idealnie pasowało do moich rąk . Wielkie piękne piersi,  bardzo wrażliwe sutki, wydatne biodra wysportowane smukłe nogi i różowa mięsista szparka tak bardzo lubiąca jak zostawałem jej gościem.
- Jeśli je possiesz przez minutę przygotuj się na mocne ujeżdżani -  cichy spokojny głos który je wypowiadał wciąż siedział w mojej Glowie. Zrobiłem to ale wpierw unieruchomiłem ją i przytwierdziłem jej dłonie i szyje jej własnymi pończochami do prętów lóżka.  Rola suki .. nie ma wyboru. Dostanie przyjemność ale ujeżdżać w szale pożądania będzie mnie wtedy gdy jej pozwolę.  Gdy zacząłem ssać jej sutki, usta niemal natychmiast wykrzywiły się  w grymasie słodkiej przyjemności. Chwile potem  mocno przygryza pełne, pomalowane na ostrą czerwień  wargi. Jęknięcia które zaczęła wydawać po krótkim czasie nie mogły być udawane. W ustach zagościła suchość a język pomiędzy westchnieniami i jękami oblizywał  wargi . Przeżywała rozkosze jej dłonie zacisnęły się w pięści w cienkim materiałem pończoch.  Czas mijał powoli a piękna niewolnica była w coraz większej przyjemnej. Uzależniona całkowicie uległość i rozkosz to jej idealność i narkotyk. Trująca rozkosz wielki diament rozżarzony namiętnością który zaczyna rozpadać w jej wnętrzu a każdy kawałek  jak heroina ubezwłasnowolnia jej ciało, zniewala umysł i każe jej zaspokojenie pożądania traktować jak priorytet. Prywatnie inteligentna  i niezależna życiowo  kobieta taka jest ta moja dziewczynka. Jest osobą która daje mi 90% szczęścia i przyjemności w codzienności . Wszystko to do momentu aż zamkną się drzwi sypialni. Magiczne klik klik klucz przekręcony jest u mnie i już wie co z nią będzie. Tutaj ja wydaje rozkazy ale tej nocy chciałem jej dać to o co prosiła.  Jest na kolanach, patrzę na nią swoimi hipnotyzującymi niebieskimi oczami , jest moja, moja własność .. Mam ją w obroży, na łańcuchu.  SUKA.. to jest jej imię w sypialni

Mmm jej tyłek  gładka skora wysportowane pośladki  i takie ciasne kakaowe oczka. Świetnie zarysowane biodra rodzicielka.  Na smyczy w obroży na czworakach  wygada przepięknie. Rozstawione lustra sprawiają ze widać wszystko. Jak dziewczynka przyszła do mnie pierwszy raz w mundurku i poprosiła o sex analny.  Jest cudowna tak chce nowego zepsuta do szpiku kości a wydaje się taka delikatna …. Chce ją całować jak nikt nie całował… chce ja dotykać jak nikt nie dotykał ..chce ja pieprzyć jak zwierze. Kopulować z nią. .. Używa Oliwy i na czworakach tyłem do mnie przygotowuje się… Widzę jak jej palec krąży po jej pupie i powoli systematycznie zagłębia się w nią .. Ciekawe co czuje w tym momencie ?? Jak jej ciało reaguje na taką pieszczotę?  Jakie to uczucie kiedy wiesz ze oddajesz cała siebie i udajesz się w zupełnie nieznaną do tej pory drogę? Jak dobrze znasz to uczucie kiedy wiesz ze dasz wszystko mężczyźnie a nawet poprosisz żeby pomógł Ci iść drogą brudnej przyjemności? Spokojnie,  ta dziurka jest dziewicza i zaraz będzie moja widzę jak jej palce pracują coraz szybciej i coraz bardziej się rozwiera oliwa chlupie … mmm bosko.   Tak bardzo  bym chciał żeby dla mojej niewolnicy to było wyjątkowe i rozkoszne żeby pokochała to wyjątkowo. Tak to zrobię ze będzie prosić o więcej .. o dużo więcej.. Tak to zrobię, jutro w pończochach w kuchni przyjdzie do mnie da mi się na śniadanie. Odwraca głowę jest urocza i mocno podniecona. Policzki spływają rumieńcem ma nabrzmiałe wargi. Mówi do mnie. Kilka słow. które jak wyjątkowo brzmią w jej ustach i kontrastują z delikatna urodą .. – Zerżnij mnie w dupę, Proszę.
Wziąłem ją nie śpieszyłem się.. czekała posłusznie. Nasunąłem Cienki materiał wilgotnej prezerwatywy. Współpracowała … grzeczna niewolnica. Nasuwała się powoli  się na mojego sterczącego kutasa. Idealnie Ciasna, świetnie nawilżona.  Dziewicze oczko mojej zabawki… Patrzyłem w lustra dookoła wyglądaliśmy pięknie niewolnica na czworakach i ja za nią. W niej spocony i wchodzący jak pocisk, coraz głębiej sztywny i naprężony. Jej mocno zaciśnięte usta mocno oczy płonące przezywaną  dziką kurewską rozkoszą. Łańcuch w mojej dłoni zaciągający jej obroże i te jęki kiedy poruszałem się w jej dziewiczym oczku coraz szybciej i głębiej. Podobało jej się jej ciało zesztywniało a dłonie mocno naciągały pośladki.  Wyglądała w lustrze przepięknie z Glowa wciśniętą w dywan i wypiętym ku górze biodrami pieprzona mocno i brutalnie.
Końcówka … jeszcze tylko kieliszek. Cos jak nektar  Ale biały. Dobrze spełniła swoje zadanie więc  pozwolę jej posmakować siebie.  Podaje kieliszek, jest na kolanach uśmiecha się….. SUKA….. tak w sypialni brzmi jej imię